Popis pracovní činnosti:
- řídí oddělení příjmu a výdeje zboží
- logistika, plánování transportů
- vede evidenci a denní výkazy, zpracovává reporty pro vedení společnosti
- ve spolupráci s referentem a předákem koordinuje všechny činnosti oddělení příjmu a výdeje zboží (vykládka, navážení hotové produkce, apod.)
- zodpovídá za dosahování odpovídajících výkonů a efektivitu vytížení pracovníků, pravidelně komunikuje s jednotlivými členy týmu (informuje, zabezpečuje dodržování předpisů, vytváří příznivé pracovní podmínky, zajišťuje bezpečnost a ochranu zdraví)
- kontroluje kvalitu práce a dodržování pracovních postupů
- hodnotí výkon členů týmu, motivuje je a dále je rozvíjí
- navrhuje optimalizační opatření, podporuje zlepšovatelské iniciativy pracovníků
Požadujeme:
- ochota pracovat ve dvousměnném provozu
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost práce s PC (Microsoft Office)
- znalosti / zkušenosti z oblasti logistiky nebo výroby
- alespoň částečná znalost německého / anglického jazyka
- schopnost vést kolektiv cca 25-30 zaměstnanců
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, iniciativní přístup
- organizační schopnosti, ochota a schopnost spolupracovat
- dobré komunikační a týmové dovednosti
- zaměření na výkon, strukturované myšlení
- odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr v perspektivní společnosti s možností kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- měsíční a roční prémie
- vánoční odměny
- věrnostní a jubilejní odměny
- odborné vzdělávání v rámci dané pozice
- přátelský kolektiv a příjemné prostředí