Popis pracovní činnosti:
- Vedení teamu, koordinace aktivit v teamu.
- Spolupráce s finančním oddělením při měsíční/roční účetní uzávěrce (dohady, přeúčtování, měsíční prémie pro mzdové oddělení), alokace finančních dat na střediska (pro BAB report).
- Týdenní/měsíční reporty včetně následných analýz a vyhodnocování (weekly, Monatsbericht, P&L, FTE report, atd.).
- Spolupráce a koordinace finančních výsledků z HF včetně analýz měsíčních odchylek nákladů pro HF controlling.
- Ad-hoc analýzy, spolupráce s jednateli na přípravě prezentací (weekly, MBR).
- Vedení statistik o spotřebě energií, roční statistické vyhodnocování pro ČSÚ.
- Příprava podkladů pro roční plány, prognózy nákladů, 5-letých investičních plánů a následné zpracování těchto podkladů do finančních ročních plánů/prognóz (EBIT,EBT).
Požadujeme:
- VŠ/SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru se zaměřením na controlling/účetnictví.
- Velmi dobrá znalost NJ/AJ na komunikativní úrovni.
- Znalost MS Office (velmi dobrá znalost MS Excel včetně pokročilých funkcí – znalost Power Query a Power BI výhodou, PowerPoint a Word na uživatelské úrovni).
- Komunikativnost, týmová spolupráce, prezentační schopnosti, analytické myšlení, pečlivost.
- Organizační schopnosti, spolehlivost, svědomitost, flexibilita a odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- Práci v silné a stabilní společnosti.
- 1x ročně navýšení mzdy.
- Příspěvek na stravování.
- 5 týdnů dovolené.
- Roční prémie.
- Věrnostní a jubilejní odměny.
- Cafeteria benefity.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Jazykové a odborné vzdělávání.